," Tja, om det h?r lag

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

," Tja, om det h?r lag

caicai2017
Det var bara lite ?ver ett ?r sedan att Adidas presenterade James Hardens f?rsta officiella signatur Adidas Superstar Hombre Adidas Tubular Mujer sneaker, Harden Vol. 1, och det ser ut som att skoens uppf?ljare kan vara i horisonten. Bilder har cirkulerat p? sociala medier under de senaste veckorna av en modell som p?st?s vara Harden Vol. 2, men det ?r v?rt att notera att inget har officiellt bekr?ftats av varum?rket ?n ?n. "Jag skulle inte h?lla med det," sa han. "Jag tror att v?r liga har byggts p? r?tt s?tt s? l?ngt som n?r det g?Nike Air Pegasus 89 Dam ller Adidas Ultra Boost Mujer postseasonen. Det har Adidas ZX 850 Mujer varit dominerande konferenser under hela tiden. P? 80-talet hade du de Lakers som dominerade ligan vid ett tillf?lle, d? hade du Boston som dominerade ligan. P? Adidas Superstar Mujer Negras 90-talet hade du Chicago som dominerade ligan. San Antonio hade ocks? sin k?rning. Vi hade v?r k?rning i ?st med Miami, Golden State har sin k?rning. "I James g?r sju raka finaler, hans lag har haft en topp tv? regelbundna s?songsposter bara en g?ng - 2013 n?r Heat slutade med NBA: s b?sta rekord p? 66-16. Vartannat ?r under den str?ckan hade hans lag n?gonstans mellan den sjunde b?sta rekordet i ligan totalt (2015 Cavs) och den tredje b?sta (2011 Heat, 2016 Cavs). Men i b?de 2010 och 2009 slutade James 'Cavs med nummer 1 i regelbunden ?rstid och gjorde inte ens finalerna. "Det f?r?ndrar bara Adidas Superstar Mujer landskapet i spelets historia," sa James. "Om du b?rjar r?ra med fr?skott och Nike Air Max 2016 Dam playoffs och d? b?rjar du prata om," Tja, om det h?r laget skulle ha spelat det h?r v?sterl?ndska konferenslaget, vad [om] ... " James lade till att ungef?r h?lften av m?sterskapslagen under sin karri?r hittills - sex av 14 - har kommit fr?n den f?rmodligen Nike Air Huarache Dam svagare ?stern. "Jag har varit en del av Eastern Conference hela min karri?r och vi har varit v?ldigt mycket konkurrenskraftiga," sa James. "Det har varit ?r d?r vi inte var lika bra. Om jag kan t?nka mig n?r jag kom in i ligan, har det varit oss, jag har gjort det tre g?nger, Detroit, Boston, Miami i '06, det ?r som [sex] m?sterskap p? 14 ?r. Det handlar om h?lften, eller hur? Vi pratar om och sedan transporterade den till seger i en 148-145 seger f?r "Team LeBron" ?ver "Team Stephen" p? s?ndagen i den f?rsta lekplatsen -em-stil NBA All Star-spel. James hade 29 po?ng, 10 Nike Air Max 90 Damreturer, ?tta assists och flera nycklar spelar ner str?ckan f?r att s?kra vinsten och hans tredje All-Star Game MVP. Trots att Team Stephen spelat mest av spelet, tj?nar Team LeBron den b?sta All-Star-graden Kevin Pelton betygs?tter Grand Final i All-Star Weekend mellan Team LeBron och Team Stephen. B?sta stunder fr?n f?re, under och efter NBA