la cobblers-kommer a

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

la cobblers-kommer a

caicai2017
Potentialen f?r anpassning med denna process ?r enorm, s?ger Adidas Global Creative Director Paul Gaudio. "?ven om vi inte publicerar en konkret v?gkarta just nu arbetar vi med den visionen. Den h?r intr?ng i Nike terr?ng har varit mer ?n geografisk. I 2013 slutade rapparen Kanye West, med h?nvisning till brist p? royalties och kreativ frihet, sitt fem?riga f?rh?llande med Nike och anm?lde sig till Adidas, i vilket Forbes karakt?riserades som "det viktigaste Nike Air Presto Herren partnerskapet Nike Air Max 90 Herren Blaun?gonsin mellan ett nonathlete Nike Air Max Zero Dámské och ett idrottsm?rke. "I december 2014 skiljde tre framst?ende Nike-designers ocks? v?gar med f?retaget, p?st?s ha brutit mot sina konkurrensbegr?nsningar f?r att b?rja omedelbart hos Adidas (Nike: s senare $ 10 miljoner kostym mot Adidas avgjordes utanf?r domstol). Bara ?tta m?nader senare samlade Adidas Houston Rockets all-star guard James Harden bort fr?n Nike och i sina armar med ett 13-?rigt, 200 miljoner dollar avtal. Kan den h?r Nike Air Max 2015 Damen masken g?ra Jet Lag en sak av det f?rflutna? 27 oktober 2017 V?nligen v?lkommen (Hologram) Billie Holiday till scenen 27 oktober 2017 F?r n?stan 50 ?r sedan publicerade den framkallade futuristen Alvin Toffler "Future Shock", d?r han teoretiserade att n?r standardiserad massproduktion var vanligt skulle f?retag uppr?tth?lla sig genom massanpassning. Om Adidas och Carbon lyckas, Nike Air Max 90 Dámské Bílé skr?ddarsydda skor - Nike Air Huarache Dámské en g?ng i stil med high-end, Nike Air Max 95 Dámské gammalskola cobblers-kommer att f? en teknisk uppgradering och avslappnad makeover f?r den digitala tiden. Adidas ?r mitt i en snabb och Nike Air Max 90 Damendynamisk ren?ssans. Under flera ?r var varum?rket en avl?gsen tredjedel p? den amerikanska marknaden till Nike och Nike Air Jordan, men ?r 2014 f?ll Adidas ocks? under Under Armor. N?stan samtidigt blev Gaudio utn?mnd som global kreativ chef och Mark King utn?mndes till president i Nordamerika. Adidas flyttade n?gra av sitt produktdesignteam fr?n Herzogenaurach, Tyskland, till Portland, Ore. - Bakgrunden till Nike, dess huvudkonkurrent. ?ven om Nike har ?vertr?ffat Adidas totalt sett i USA har Adidas marknadsandel f?rdubblats sedan 2014, mestadels p? bekostnad av Nike's. ?r 2016 var den mest s?lda sneaker i Amerika Adidas Superstar - den f?rsta mest s?lda Nike Air Max 2017 Damen sneaker p? mer ?Nike Air Max 2017 Dámské n 10 ?r som inte gjordes Nike Air Max 90 Dámské av Nike. I september ?vertog Adidas Air Jordan, producerat av Nike, f?r att bli varum?rket nr 2 i Amerika. "Det h?r ?r en prestation som jag aldrig trodde att jag skulle se under min livstid", s?ger Matt Powell, idrottsindustrianalytiker p?Nike Air Huarache Pánské marknadsunders?kningsf?retaget NPD Group. "Adidas v?xte snabbare ?n n?got m?rke n?gonsin har vuxit."